/ Modeļi /

VITARA

Suzuki Vitara - uzticams kompanjons

Atjauninātā Vitara priekšpuse ir papildināta ar vertikāliem hroma akcentiem uz piecu segmentu priekšējā režģa. Jauns hroma elements, kas šķērso apakšējo režģi, izceļ automobiļa moderno izsmalcinātību.

Suzuki Vitara tagad ir pieejams kā hibrīds

Papildus uzlabotajām drošības funkcijām Suzuki hibrīda sistēma ar jauno benzīna dzinēju papildina VITARA aprīkojumu un padara to vēl neatvairāmāku!

Jauni 5 ģeometriskā raksta sēdekļi

Stilīgi zamšādas priekšējie un aizmugurējie sēdekļi nodrošina maksimālu atbalstu un komfortu gan vadītājam, gan pasažieriem.

Suzuki Smart Audio 7 "skārienekrāns ļauj ērti kontrolēt mūziku, video, MirrorLink / AndroidAuto / Apple CarPlay saderīgu mobilo tālruni. Navigācija GLX aprīkojuma līmenim. No skārienekrāna jūs vienmēr varat redzēt atpakaļskata kameras attēlu, kas aptver tos rajonus, kuru aizmuguresskata spoguļos netiek rādīti.

Stingra un viegla virsbūve palīdz sasniegt vienmērīgu braukšanu un nodrošina lielisku degvielas ekonomiju, vienlaikus palielinot drošību. Līdzsvarota balstiekārta, piekares sistēma ir pielāgota Eiropas ceļiem, lai nodrošinātu vislabāko stabilitātes, komforta un klusuma kombināciju. Suzuki Vitara standartā ir 7 drošības spilveni, ESP vadības sistēma, ABS bremzes, EBD, avārijas bremzēšanas sistēma, stūres pastiprinātājs, ISOFIX stiprinājumi, jostas balsts un riepu spiediena kontroles sistēma.

Visu riteņu piedziņas sistēmai AllGrip ir četri braukšanas režīmi (Auto, Sport, Sniega un bloķēšanas sistēma), kas optimizē vilkmi, braukšanas ātrumu un degvielas patēriņu atbilstoši dažādiem braukšanas apstākļiem. AllGrip četru riteņu piedziņa nodrošina, ka jauda vienmēr tiek pārraidīta pareizā virzienā - vai nu automātiski, vai atbilstoši jūsu braukšanas stilam.

Neatkarīgi no ceļa seguma Vitara nodrošina izcilu saķeri. Nav nepieciešamas īpašas braukšanas metodes vai darbības. Vitara modernās sistēmas, tostarp uzlabotā ALLGRIP 4WD tehnoloģija ļauj gūt prieku no braukšanas. Lai kāds būtu ceļš, Vitara pārliecinoši tiks ar to galā.

Suzuki Vitara hibrīds

Jaunais K14D 1,4 BOOSTERJET dzinējs ar 48 V SHVS hibrīda sistēmu aizstāj K14C 1,4 BOOSTERJET dzinēju.

K14D 1,4 BOOSTERJET dzinējs

Turbokompresors ar starpdzesētāju ievada saspiestu gaisu cilindros un ļauj dzinējam sasniegt maksimālo griezes momentu (235 Nm) pie zema motora apgriezienu diapazona, pat pie 2000 apgriezieniem minūtē. Turbokompresors ir aprīkots ar izlaišanas vārsta vadību, kas pēc noklusējuma ir aizvērtā pozīcijā, lai standarta braucienos nodrošinātu izcilu reakciju, un tiek atvērts, lai kruīza režīma laikā samazinātu degvielas patēriņu. Degvielas efektivitāti vēl vairāk uzlabo tiešās iesmidzināšanas sistēma ar septiņu atveru iesmidzināšanas sistēmu, optimizējot iesmidzinātās degvielas daudzumu, laiku un spiedienu.

Ieviešot jaunus degvielas efektivitātes uzlabojumus, piemēram, paaugstinātu kompresijas pakāpi (10,9), mainīgu elektriskās ieplūdes vārstu laikiestati un dzesētu izplūdes gāzu recirkulāciju, jaunais tiešās iesmidzināšanas turbodzinējs attīsta Vitara griezes momentu, nodrošinot ekonomisku degvielas patēriņu braukšanas laikā.

48 V SHVS hibrīda sistēma

48 V SHVS sastāv no trim galvenajiem komponentiem: 48 V ISG (integrētais startera ģenerators) ar elektromotora funkciju, 48 V litija jonu akumulatora un DC/DC pārveidotāja no 48 V uz 12 V. ISG 48 spriegums salīdzinājumā ar parastajiem 12 V palielina elektromotora devumu automobiļa darbības nodrošināšanā un paplašina tā reģenerācijas griezes momenta diapazonu.

Jaunās sistēmas galvenie aspekti ietver jaunu griezes momenta papildīšanas vadību un griezes momenta palielināšanas funkcijas, kas uzlabo braukšanas pieredzi, izmantojot elektromotora jaudu, lai papildinātu griezes momentu paātrinājuma laikā. Sistēma ietver arī jaunu elektromotora tukšgaitas funkciju, kas ātruma samazināšanas laikā pazemina degvielas patēriņu, izmantojot elektromotoru tukšgaitā un netērējot degvielu.

 Pilna hibrīda Vitara 1,5 Dualjet benzīna dzinējs

Tagad pieejams arī pilna hibrīda Vitara 1,5 Dualjet benzīna dzinējs kopā ar elektromotoru nodrošina augstu degvielas patēriņa efektivitāti, zemu izmešu līmeni, lielu jaudu (85 kW/116 ZS) un griezes momentu (138 Nm). Lielisku degvielas patēriņa efektivitāti ir izdevies panākt, izvietojot dubultus degvielas iesmidzinātājus pie ieplūdes vārstiem un palielinot kompresijas pakāpi. Turklāt iesūkšanas un iztukšošanas vārsta laiks ir optimizēts mainīgam vārsta laika grafikam.

Vitara litija jonu akumulators uzkrāj enerģiju, braucot ar nemainīgu ātrumu, bremzējot vai palēninot ātrumu. Hibrīda sistēmai ir divi braukšanas režīmi: standarta un Eco. Standarta braukšanas režīmā elektromotors palīdz iekšdedzes dzinējam uzņemt ātrumu un paātrināt braukšanu. Ekoloģiskās braukšanas režīmā galvenais ir degvielas ekonomija. Tam ir vairāk elektriskās piedziņas, un, nospiežot akseleratora pedāli, tas tiek atslogots, lai panāktu degvielas ekonomiju.

Pilna hibrīda Vitara 6 ātrumu AGS automātiskā transmisija

Automātiskā pārnesumkārba nodrošina vieglu braukšanu. Hibrīda sistēmas elektromotors nodrošina vienmērīgu pārnesumu pārslēgšanu. Seši pārnesumi un optimāli pārnesumu skaitļi uzlabo degvielas patēriņa efektivitāti.

Vitara hibrīdam ir pieejama priekšējo vai četru riteņu piedziņa (Allgrip) ar 6 pārnesumu manuālo vai automātisko transmisiju.

Jauni LED priekšējie lukturi

Vitara ar jauno motoru āriene ietver jaunus LED priekšējos lukturus, lai radītu modernu koptēlu, kas atbilst jaunajām tehnoloģijām.